نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
و حالا ماریو از جدایی ناخوشایند می گوید

و حالا ماریو از جدایی ناخوشایند می گوید

اظهارات الکس دل پیرو، اسطوره باشگاه یووه درخصوص ماریو مانژوکیچ زخم های کهنه ای را باز کرد، زخم هایی که حاکی از خداحافظی تلخ و ناخواسته ای بود که نه برای ماریو دوست داشتنی بود نه برای هواداران. مهاجم کروات در مدت زمانی که پیراهن سیاه و سفید بیانکونری را بر تن کرد همیشه مورد حمایت تیفوسی های یووه قرار داشت و رابطه بسیار خوبی با گروه هواداران داشت اما با رفتن مکس الگری او نیز جایگاه خود را در تیم از دست داد.

 

پس از ناکامی های خط حمله یووه در چند دیدار و در ادامه اظهارات دل پیرو باعث شد تا همچنان کمبود حضور مهاجمی مانند او در یووه نمایان شود و برخی از دلایل خروج او از یوونتوس بگویند، دلایلی که شاید به مدیریت باشگاه نیز نسبت داده شود، اما دلیل اصلی تنها و تنها مائوریتزیو ساری ست.

 

مربی بیانکونری از ابتدا او را از لیست خارج کرد، حتی زمانی که باشگاه به فروش دیبالا فکر می کرد، این مربی به هیچ عنوان حاضر نشد مهاجم کروات یووه را در لیست خود داشته باشد و سرانجام نه تنها خشم و ناراحتی ماریو را به همراه داشت بلکه باعث رقم خورد یک جدایی ناخوشایند نیز شد.

 

از او در خصوص جدایی از یووه سوال کردند و او تنها در یک جمله گفت:

 

خیر، درست نیست، من با باشگاه و مدیریت همیشه ارتباط خوبی داشتم.

 

این گفته تاکیدی بر اظهاراتی ست که تاکید داشته اند ساری بازیکنان اش را خودش انتخاب کرده و حتی در نگه داشتن دیبالا در مقابل اصرار مدیریت به فروش این بازیکن، موفق بوده و از قدرت انتخاب بازیکنان برخوردار بوده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: